Ikebana in English 英語でイケバナ

Ikebana trip to Thailand タイへのイケバナ旅行

My year of 2015 started with a trip to Thailand. Four class ladies and I visited Bangkok to give ikebana lectures and lessons at three universities and four schools there. Our schedule of seven places in a week was very tight and hard, but we were very happy to find that everybody at all places was pleased much with our works. Each of us had wonderful communication and experiences with Thai people and came home with warm and nice memories.
私の2015年はタイ旅行で始まりました。 クラスから私たち5人はバンコックで7つの大学・学校を訪れて、いけばなの講義とレッスンをしてきました。 1週間に7校というのですから、とてもハードスケジュールでしたが、どの学校でも皆さまがご満足下さっていたと知り、とても嬉しく思います。私たち一人一人が、あちらの皆さまと素晴らしい触れ合いがあり、それぞれに温かく、心満たされて帰国いたしました。佳い年の始まりになりました。

sJan15Parachanivetar.jpg


s201501pran2155.jpg


s201501thainich2208.jpg


s201501thainichi2230.jpg


http://www.hbs.ne.jp/home/suzuki/
Many more photos are in my homepage 'Eiko's activities' page and also in my facebook. I hope you would enjoy them.
まだ沢山の写真が私のホームページ 「Eiko's activities」のページ、ならびにフェイスブックにあります。
ご覧になって下さいね。(*^_^*)
スポンサーサイト
  1. 2015/02/22(日) 00:51:08|
  2. Ikebana Class|
  3. trackback:0|
  4. comments:0

Comments

管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

トラックバックURLはこちら
http://eisuzu.blog.fc2.com/tb.php/57-8b15edfd