Ikebana in English 英語でイケバナ

Last Class Day for Mar: Hiroshima Class

020140327mranlast2.jpg
020140327mran2.jpg
This was the last class day for a German lady Mar. and we had a farewell lunch together. She had been in my ikebana class for 11 years. Her warm and serious attitude toward plants makes her arrange a beautiful ikebana arrangement everytime at the class. She concentrates in arranging when working during the lesson, and then she enjoys chattering with us at a coffee time. She is a bright and warm lady, and is loved by everybody. All of us will miss her a lot!

11年間クラスにいらしたドイツ人のMarさんの最後のレッスン日でした。とうとうお別れの日が来てしまい、皆さんでランチをして惜しみました。やさしく、真剣に花材に接していらっしゃるので、いつも素敵な作品を仕上げられました。コーヒタイムにはおしゃべりして、笑って。とても聡明で温かい方で、誰からも好かれていらっしゃいます。さびしくなってしましました。
スポンサーサイト
  1. 2014/04/12(土) 02:20:14|
  2. Ikebana Class|
  3. trackback:0|
  4. comments:0

Comments

管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

トラックバックURLはこちら
http://eisuzu.blog.fc2.com/tb.php/10-b7ec111d